מוקד טלפוני

כל היתרונות של מוקד טלפוני לעסק שלכם

עסקים רבים בתחומים שונים זקוקים למוקד טלפוני באמצעותו יוכלו לתקשר בין העובדים בעסק וכמובן עם לקוחות החברה. התקשורת עם הלקוחות הינה קריטית לתפעול השוטף של העסק, לחוויית השירות המסופקת ללקוחות ולהצלחת העסק באופן כללי. כאשר ללקוח אין מענה אנושי לדבר אתו הוא עשוי לכעוס, להתאכזב וכמובן לעזוב את החברה. לכן מוקד טלפוני לעסק הוא חיוני יותר מאי פעם למרות כל אפשרויות השימוש בצ’אטים, באינטרנט וכו’. להיפך – אנו באומניטלקום דואגים לנתב את הטכנולוגיה המתקדמת ולייצר בעזרתה פתרונות מתקדמים לעסקים בכל סדר גודל, כאשר בית העסק יוכל ליהנות משירותים מותאמים אישית שבהם גייסנו את הטכנולוגיה והכלים השונים שפיתחנו לטובת שיפור וייעול המוקד הטלפוני והשירות בעסק שגם בית העסק ירוויח וגם הלקוחות ייהנו מחוויית לקוח טובה יותר.

שילוב טכנולוגיות להתייעלות בעבודה

המוקד הטלפוני הוא למעשה מערכת המנוהלת על ידי דאשבורד אחורי ראשי שבאמצעותו ניתן יהיה להתאים אישית את הפונקציות השונות של המערכת והשימושים השונים בה לפי צרכי העסק. המערכת תהיה מחוברת לכל המכשירים בעסק, גם בין הסניפים השונים של החברה ויאפשרו תקשורת מהירה, נוחה ויעילה בין העובדים בסניפים השונים של החברה ובמחלקות השונות שבה ובין העובדים ללקוחות החברה.

השימוש במוקד הטלפוני המתקדם של אומניטלקום יסייע לכם לשפר את חוויית השירות ללקוח, לייעל את העבודה בעסק, לחסוך זמני המתנה וזמני עבודה, לשפר את הביצועים וכמובן למדוד את הנתונים השונים כדי לדעת היכן צריך לשפר. המוקד מנוהל בהתאמה איישת בהתאם לצרכים שלכם והפונקציות השונות בו גם כן ניתנות להתאמה בהתאם לצרכי הארגון. הרעיון הוא לייצר תהליך רציף בשלבי המכירה, הטיפול בלקוח ומתן השירות הלקוחות עבורו תוך שאנו מפחיתים את זמני העבודה המבוזבזים והמיותרים, מפחיתים את הצורך בהתקנת חומרה מסובכת וחוסכים גם בכוח אדם בשל ההתייעלות בעבודה בעסק.

אפליקציות ופונקציות לשימוש עם המערכת

  • חייגן אוטומטי שבאמצעותו תוכלו לחסוך זמן רב ביצירת תקשורת בין נציגי החברה.
  • מערכת IVR מתקדמת שתבטיח שהשיחה תמיד תנותב אל המקום הנכון.
  • מערכת VMS המאפשרת לשלוח תזכורות והודעות קוליות ללקוחות, לייעל את זמן ההמתנה לנציגים ועוד. 
  • מערכת זיהוי קולי בפיתוח החברה שבאמצעותו הלקוח יוכל לדבר במקום ללחוץ על מקשים מה שישפר את חוויית השירות שלו ויעזור לו להגיע אל הנציג שהוא צריך הרבה יותר מהר.
  • אפשרויות ניהול שיחה שונות: חטיפת שיחה, האזנה לשיחה, לחישה באוזניה לנציג, הצגת נתונים בלייב של השיחות במוקד ועוד. 
  • מחירים אטרקטיביים במיוחד לשיחות בינלאומיות.
  • שירות מיוחד ליצירת מספרי VIP קצרים לשלוחות שונות בארגון כולל מספרים בינלאומיים ועוד.
5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x